תכנון שבועי לילדך: אחריות, שליטה ובטחון עצמי
טיפול רגשי | תרפיה באומנות | פסיכותרפיה CBT לילדים, מתבגרים ומבוגרים - עינת לב ארי - אזור השרון (M.A)טיפול רגשי | תרפיה באומנות | פסיכותרפיה CBT לילדים, מתבגרים ומבוגרים - עינת לב ארי - אזור השרון (M.A)
  • עמוד הבית
  • עינת לב ארי
  • טיפולים והרצאות
  • הדרך – העולם הרגשי של הילדים
  • בלוג
  • צור קשר
  • תוכניות מדריכים בחינם
  • עמוד הבית
  • עינת לב ארי
  • טיפולים והרצאות
  • הדרך – העולם הרגשי של הילדים
  • בלוג
  • צור קשר
  • תוכניות מדריכים בחינם

בלוג

  • עמוד הבית
  • בלוג
  • לנזוף ולהרצות לילדים, זה ממש לא יעיל

לנזוף ולהרצות לילדים, זה ממש לא יעיל

  • נכתב על ידי עינת לב ארי
  • קטגוריות בלוג
  • Date אוגוסט 10, 2019

האם ידעתם שהרצאה או נזיפה מערערת את יעילות ההורות שלנו?

"אמרתי לך להתכונן. כשאתה לא מקשיב, אנחנו בלחץ ותמיד מאחרים"

"היית אמור לנקות ולסדר אחריך. זה מראה גם על חוסר כבוד, אתה חושב שיש לך משרתים?"

"למה פגעת באח שלך? אנו שומרים ידיים לעצמנו ומשתמשים במילים שלנו. תראה, הוא בוכה. מה תעשה כדי לשפר את המצב?"

למה לנזוף ולהרצות לילדים, זה ממש לא יעיל?

1. פחות תזכורות מילים לא סתם עושות את העבודה, הן מניבות תוצאות טובות יותר.

במקום להפציץ את הילד בסיבות שהנעליים כבר היו צריכות להיות נעולות על הרגליים,

פשוט לומר "נעליים", זו תזכורת מספקת.

2. רוב הזמן, ילדים מודעים לטעויותיהם ללא דרשה.

הם יודעים שהם צריכים להתלבש לפני הלימודים, לנקות אחריהם, לכן, הרצאות הן במקרה הטוב מיותרות, ובמקרה הרע, מזיקות.

3. הרצאה מחזקת מצב נפשי תגובתי.

למרות שנועדו ללמוד, נזיפה מגבירה את ההגנה. כאשר הורה מפרט את ההשלכות של בחירותיו של הילד,

מוחו של הילד כבר לא נמצא באיזון.

4. התנהגות לא נכונה היא תקשורת.

ההרצאה לא מצליחה לזהות את הבעיה ולא מצליחה לשתף פעולה עם הילד בכדי למצוא פתרון.

הורים רבים מניחים שהמטרה היא לכבות התנהגות לא רצויה, לגרום לה לעצור או להיעלם. אך זכרו, התנהגות היא תקשורת.

והתנהגות בעייתית היא למעשה מסר, שבו הילד שלנו אומר "אני זקוק לעזרה בבניית מיומנויות בתחום מסוים.

אני עדיין לא יכול לעשות את זה טוב."

בעיות התנהגות כרוניות אינן בחירות גרועות אלא חוסר מיומנויות.

מאמר קשור : מה עושים עם ההתנהגות הזאת?

הדרך הטובה ביותר היא לזהות היכן יש לילד בעיות בעקבות כללים וציפיות.

לדוגמה, עלי לברר מה גורם לילד שלי ומתי הוא לא מקשיב?

לאחר מכן, ההורה והילד יכולים לעבוד יחד כדי למצוא דרכים לגשר על הפער בין התנהגות של הילד לבין הציפיות של ההורה.

5. מוסר מערער את התפתחות המוסר.

המשמעות היא שכשאנחנו "מעמיסים" על הילד את מה שאנחנו רוצים שיעשה, אנחנו לוחצים עליו לפעול בדרך מסוימת

שמערערת את התפתחותם המוסרית.

מאמר קשור : איך להתמודד עם התנהגותו של ילדיך?

 

 

judi slot gacor
Slot88
slot pulsa
slot online terpercaya
slot gacor
joker123
slot deposit pulsa
slot gacor 2022
  • Share:

חיפוש

פוסטים הנצפים ביותר

חוזה בין הורה וילד: 10 הדברות של הסלולרי

חוזה בין הורה וילד: 10 הדברות של הסלולרי

לדבר דרך הציור את הרגשות

לדבר דרך הציור את הרגשות

אבחון ציורים – אבחון והערכה תרפיה באומנות

אבחון ציורים – אבחון והערכה תרפיה באומנות

העדר יכולת המשחק אצל ילדים, ומה עושים ?

העדר יכולת המשחק אצל ילדים, ומה עושים ?

איך נעזור לילד עם דחיית סיפוקים ותגובה אימפולסיבית

איך נעזור לילד עם דחיית סיפוקים ותגובה אימפולסיבית

מעגל השליטה

מעגל השליטה

054-6262291

[email protected]

רוצים לקבל עדכונים שוטפים?

רוצים לקבל עדכונים שוטפים?

judi slot gacor Slot88 slot pulsa slot online terpercaya slot gacor joker123 slot deposit pulsa slot gacor 2022

Powered by www.softangible.com

  • מפת אתר
  • תנאי שימוש
  • ​מדיניות פרטיות