תכנון שבועי לילדך: אחריות, שליטה ובטחון עצמי
טיפול רגשי | תרפיה באומנות | פסיכותרפיה CBT לילדים, מתבגרים ומבוגרים - עינת לב ארי - אזור השרון (M.A)טיפול רגשי | תרפיה באומנות | פסיכותרפיה CBT לילדים, מתבגרים ומבוגרים - עינת לב ארי - אזור השרון (M.A)
  • עמוד הבית
  • עינת לב ארי
  • טיפולים והרצאות
  • הדרך – העולם הרגשי של הילדים
  • בלוג
  • צור קשר
  • תוכניות מדריכים בחינם
  • עמוד הבית
  • עינת לב ארי
  • טיפולים והרצאות
  • הדרך – העולם הרגשי של הילדים
  • בלוג
  • צור קשר
  • תוכניות מדריכים בחינם

בלוג

  • עמוד הבית
  • בלוג
  • איך לדבר עם הילדים על האמנות שלהם

איך לדבר עם הילדים על האמנות שלהם

  • נכתב על ידי עינת לב ארי
  • קטגוריות בלוג
  • Date יולי 1, 2017

ילדים צריכים לעשות אמנות המבוססת על רעיונות משלהם, אינטרסים, ויצירתיות.

מתן שבחים מלמד את הילדים לחפש את אישורם של מבוגרים על עבודותיהם  וזה מוביל אותם ליצור יצירות אמנות.

ילדים צריכים לחוות הנאה וגאווה, תחושה של הישג באומנות.

הערות שיפוטיות וביקורת עלולה לגרום לפגיעה בקלות. הם מתחילים לפחד להיכשל

והם מפסיקים לנסות דברים חדשים או לא רוצים לנסות משהו אם קיים סיכון לא להצליח.

צריך לאפשר לילדים ליצור אומנות "מבולגנת" סתם בשביל הכייף.

זוהי דרך להביע משהו או בשביל ההנאה החושית או חקירה של החומרים.

 

אז מה אתם יכולים לומר לילדים לעידוד יצירתיות וביטוי?

"אני רואה שאתה….." – להתייחס לקווים ולצבעים ולא לציור ולדימויים בו.

זה מעודד את הילד לשתף אותכם בתהליך האומנות.

אל תגיד: " איזה שמש יפה" כי זו לא שמש בעיני הילד, זה עכביש ענק עם 8 רגליים.

 

"ספר לי על…." – בקשו מהילד לספר לכם על התמונה שלהם או על חלק מסוים.

זו דרך טובה להביע עניין ביצירה וברעיונות שלו.

אל תשאלו את הילד "מה זה", ילדים עם מודעות עצמית נמוכה וחרדות יחשבו שלא עשו עבודה מספיק טובה בציור.

"אני רואה שאתה עובד קשה מאוד…" – הכר את המאמץ שהושקע ביצירה.

זה מעודד את הילדים לעבוד קשה בעתיד על ידי שימת דגש על המאמץ ועוזר להתמקדות.

 

"זה נראה מאוד יצירתי…(צבעוני, אנרגטי וכו') – מצא איכויות נוספות על האומנות מלבד "יפה" "טוב" על מנת לעודד את היצירתיות.

ביטוי עצמי באמנות אמור לעזור לילדים ללמוד כי יש יותר סיבות לעשות אמנות מסתם יופי.

 

"איך אמרת …?" – שאל שאלות על התהליך. עבור ילדים רבים, התהליך של יצירת האמנות הוא חשוב בדיוק כמו המוצר הסופי.

שאלה זו מסייעת לילדים להיות מודע לתהליך שלהם, כולל הבחירות שהם עשו,

את הדרך שבה הם פותרים בעיות או אתגרים בתהליך היצירה, ואת האופן שבו האמנות השתנתה כפי שהם עבדו על זה.

 

"אתה יכול לספר לי סיפור על התמונה שלך?" – לעודד את הילד לספר לך סיפור כדי להרחיב את היצירתיות.

עבור רוב הילדים, שאלה זו היא דרך מצוינת לעודד את הדמיון וביטוי עצמי.

"איך אתה מרגיש לגבי האמנות שלך?" – שאל הילד על הרגשות או המחשבות שלהם, להיות פתוח לכל תשובה חיובית או שלילית שיש להם.

זה מעביר את הפוקוס חזרה עליהם, לא על אישורם של מבוגרים. לפעמים הם ירגישו גאים ושמחים על האמנות שלהם,

לפעמים הם ירגישו מתוסכלים ומאוכזבים. כל אלה הם הרגשות החשובים שיידונו ובחנו.

judi slot gacor
Slot88
slot pulsa
slot online terpercaya
slot gacor
joker123
slot deposit pulsa
slot gacor 2022
  • Share:

חיפוש

פוסטים הנצפים ביותר

חוזה בין הורה וילד: 10 הדברות של הסלולרי

חוזה בין הורה וילד: 10 הדברות של הסלולרי

לדבר דרך הציור את הרגשות

לדבר דרך הציור את הרגשות

אבחון ציורים – אבחון והערכה תרפיה באומנות

אבחון ציורים – אבחון והערכה תרפיה באומנות

העדר יכולת המשחק אצל ילדים, ומה עושים ?

העדר יכולת המשחק אצל ילדים, ומה עושים ?

איך נעזור לילד עם דחיית סיפוקים ותגובה אימפולסיבית

איך נעזור לילד עם דחיית סיפוקים ותגובה אימפולסיבית

מעגל השליטה

מעגל השליטה

054-6262291

[email protected]

רוצים לקבל עדכונים שוטפים?

רוצים לקבל עדכונים שוטפים?

judi slot gacor Slot88 slot pulsa slot online terpercaya slot gacor joker123 slot deposit pulsa slot gacor 2022

Powered by www.softangible.com

  • מפת אתר
  • תנאי שימוש
  • ​מדיניות פרטיות